top of page

ניהול מבני מגורים

חברת הניהול אחראית על כל ההיבטים של ניהול מגדל רב הקומות ומסייעת לוועד הבית לשמור ואף להשביח את ערך הנכס

למנהלים נכון בע"מ ניסיון רב בטיפול ברבי קומות:​​

ניהול תקין של בניינכם ימנע נזקים באופן משמעותי ויביא ליתרון בשמירת ערך הנכס ואיכות החיים בו.

באמתחתנו סל שירותים נרחב ובו כלולים נושאי תחזוקת וניהול הבניין –

גבייה,

ניקיון,

תחזוקה, פוליש והברקת השיש,

ביטוח ואחזקת מעליות, ביקורת מהנדס מעליות, כיבוי אש, מפוחים ו co2, משאבות לחץ מים, אחזקת שערים ודלתות הבניין, ביצוע תיקונים וטיפולים מונעים בבניין,טיפול במערכת החשמל

גינון ופיתוח,

ניקיון וחיטוי בריכות אגירה,

דוחס אשפה, 

הדברה,

מערכת אינטרקום ומצלמות אבטחה,

ביטוחים,  

שמירה,

דוחות,

פיקוח על ספקי שירות בבניין,

שדרוגים שונים בבניין וכו'.

שרותי אחזקת הבניין

לחברתנו מאגר גדול של אנשי מקצוע בכל התחומים, בעלי תו תקן,  אשר נותנים את השירות המקצועי ביותר.

  השרות שלנו מתחיל בתוכנית עבודה שנתית שכוללת:

  • הנחיות לביצוע ביקורות רבעוניות ושנתיות למערכות הכבדות בבניין

  • הנחיות לעניין הנקיון, כגון: מספר פעמים בשבוע, שעות עבודה וכד'.

  • הנחיות לעניין הגינון, כגון: מספר פעמים בחודש, תדירות החלפת צמחייה וכד'.

  • הנחיות לעניין הטיפול באופן הזמנת נותני שירותים וספקים.

  • הנחיות לעניין עבודות מיוחדות הנדרשות במבנה , באם נדרש.

ניהול מקרוב-
מנהל בניין/מתחם

כחלק מהתפיסה שלנו שניהול בניין מגורים דורש מקצועיות ואחריות רבה, לכל בניין או מתחם ממונה מנהל בניין שתפקידו הוא להיות איש השטח של החברה.

הוא אחראי ישיר לניהול והאחזקה, מהווה איש הקשר של הדיירים ונציגי הבניין לחברה.

ניהול מקרוב של המתחם
שרותי אחזקה

מהי קריאת שירות?

אנו מעמידים לרשות הדיירים מענה אנושי לקבלת קריאות שירות 24 שעות ביממה גם בשישי ושבת.

 קריאות שירות דחופות כגון: פיצוץ/נזילת מים, מעלית תקועה, קצר חשמלי, דליפת גז וכד' מטופלות במיידי גם בשעות הערב וגם בימי שישי ושבת.

טלפון- 076-5421144

ועד הבית שלכם עובד עם נותני שירות מקצועי שעושה עבודה טובה?

נשמח להכיר אותם וגם לעבוד איתם במסגרת ניהול הבניין.

קריאת שירות
אפליקצית דרימפו

בקרה ופיקוח על כספי ועד הבית

החברה מנהלת גביית כספים במספר ערוצים:

  • גבייה ישירה מהדיירים  

  • קבלת כספים באופן מרוכז מועדי הבניינים.

וועדי הבניינים מקבלים עדכון חודשי לגבי דיירים שטרם העבירו את כספם וועדי הבניינים מקבלים דוח מפורט פעם בשנה תזרים הכספים הכנסות מול הוצאות.

לחברה מגוון אפשרויות לגביית כספי הלקוחות;

דמי הועד יכולים להיגבות בצ'קים להיות מופקדים מידי חודש בחודשו לחשבון הבנק של ועד הבית.

לחברת הניהול אין זכויות חתימה בחשבון הועד. זכויות החתימה בחשבון הועד הינם אך ורק של נציגי הועד.

נציגי ועד הבית חותמים אחת לחודש על השיקים לתשלום עבור נותני השירותים.

חברת הניהול מבצעת התאמת בנק שוטפת.

דו"ח התקבולים והתשלומים השנתי מוגש לביקורת רואה חשבון

במידה וגביית כספי הוועד מתבצעת ע"י ועד הבניין, על הועד להעביר את התשלומים למנהלים נכון בהתאם להסכם.

אפליקצית DARIMPO

יחד עם חברת דרימפו פתחנו אפליקציה שמאפשרת לכל דייר לדווח על תקלה או בעיה, בביתו או בבניין, בכל שעה ביום.

האפליקציה מאפשרת לבעלי הרשאה שהוגדרו על ידי נציגי הבניין,  לצפות בפעילות האחזקה, לעקוב אחר תקלות ואחר אחזקת מערכות הבניין.

 

האפליקציה היחודית נוחה לשימוש וידידותית.

להיכרות עם האפליקציה 

ניהול כספי ועד הבית
bottom of page